לעבור דירה בכיף (או לפחות עם פחות לחץ)

מעבר דירה יכול להיות אפילו נחמד אם מתכננים אותו בצורה חכמה ולא דוחים את ההתארגנות עד לרגע האחרון. ככלל, יכול מעבר דירה לאפשר לנו להתרענן ולפתוח דף חדש – כך שזוהי הזדמנות לביצוע שינויים שייטיבו עמנו. 

אם אתם מתכננים לעבור דירה בקרוב, חשוב שתארזו את החפצים בצורה נכונה ושתתחילו את שלב האריזות בהקדם כדי שלא תגיעו למצב בו מועד העזיבה מתקרב ואתם עוד "חצי אפויים".

אז כמה חפצים יש לכם?

לא פשוט לענות על השאלה הזו. אנשים רבים בכלל לא זוכרים אילו חפצים יש להם ואילו חפצים אין להם. מסמכים, בגדים, מתנות שהתקבלו מהדודה ההיא ומהקולגה ההוא, אלבומים, ספרים ומכשירים בהם לא נעשה שימוש במשך שנים הם רק חלק מההפתעות שמתחילות להתגלות כאשר פותחים את הארונות ומתחילים לצלול לתוך הערימות שנאגרו. 

לזרוק או לתרום? זו השאלה

כדי להצליח לעשות סדר בבלגן, יש לעבור חדר אחרי חדר ולהתחיל לזרוק או להניח בצד חפצים בהם לא נעשה שימוש וככל הנראה לא יעשה בהם שימוש בעתיד. רבים מהחפצים ניתן לתרום. את החפצים שלא ניתן לתרום יש לזרוק או למחזר בהתאם לחומרים מהם הם עשויים. 

אריזות – לארוז את החפצים בצורה שתשמור עליהם ותקל על פריקתם 

את החפצים השונים שנותרו לאחר המיון ומילוי הפחים יש לארוז בקרטונים איכותיים. ניתן למצוא מגוון חברות שמספקות קרטונים למכירה או מחסנים להשכרה. חשוב מאוד לבחור קרטונים חזקים ועמידים ולעטוף את החפצים השבירים בפצפצים. כמו כן, רצוי לרשום על הארגזים מה הם מכילים.

 יש לארוז את החפצים לפי החומרים מהם הם עשויים וחשוב שהאריזה תתבצע בהתאם לכללים מסוימים – למשל: לפי הסדר של החדרים, לפי האנשים להם החפצים שייכים או לפי הצורך (יש חפצים בהם משתמשים מדי יום ויש חפצים בהם נעשה שימוש רק לעיתים). אריזה שמתבצעת בחוכמה תפחית את הסיכון לכך שיגרמו לחפצים נזקים ותקל על בני הבית בהמשך – כאשר יהיה צורך לסדר החפצים בבית החדש.

חייבים לעזוב את הדירה אך הדירה החדשה עוד לא התפנתה? אחסנו את החפצים במחסן

במידה שאתם צריכים לעזוב את הדירה במועד מסוים והדירה החדשה עד לא התפנתה, תוכלו לשכור מחסן מחברה שמספקת מחסנים להשכרה. רצוי מאוד לבחור מחסן שנמצא בקרבת הדירה החדשה – כך תוכלו לחסוך זמן וכספים בהמשך. במידה שאתם עוברים לאזור השרון למשל, כדאי שתבחרו חברה שמספקת שירותי אחסון תכולת דירה בשרון. מעבר לזאת, חשוב לבחור חברה שמאבטחת את המחסנים, שומרת עליהם נקיים, מבטחת את התכולה ומספקת מענה מלא עבור כל הצרכים של לקוחותיה. 

 

מעבר דירה – הזדמנות לשינוי לטובה!

כניסה לדירה חדשה מהווה הזדמנות לשינוי הרגלים והכנסת אנרגיות חיוביות לחיים. זריקת או מסירת החפצים שאינם דרושים ועבודה כצוות יוכלו להפוך את שלב המעבר לחוויה ייחודית שתשאיר טעם טוב. 

במידה שאתם מעוניינים לשכור מחסן לתקופה קצרה או ממושכת, תוכלו לפנות אל שים-פה ונשמח לעמוד לשירותכם. אגב, אנו מספקים גם קרטונים למעבר דירה וגם אחסון תכולת דירה בשרון!

תיאום שיחה
close slider

    מלאו את הטופס

    ונשוב אליכם בהקדם !