אחסון תכולת דירה

כאשר עולה הצורך בשירות אחסון תכולת דירה, אין שום סיבה שתתפשרו על מקצועיות, אמינות, טיב השירות או על העלות! חברת "שים פה", בעלת המוניטין, מציעה עבורכם מחסנים להשכרה בגדלים שונים, אבטחה סביב השעון ותנאי אחסון מצוינים.

מקצועיות אמינות ואחריות

תכולת הדירה כוללת ברוב המקרים, רהיטים, מוצרי חשמל וציוד אשר נצבר במשך שנים והינו בעל ערך כספי ו/או רגשי רב.
כך יוצא, שכאשר עולה הצורך בשירותי אחסון תכולת דירה, קיימת חשיבות גבוהה מצד מבקשי השירות, לא להקל ראש בבחירת החברה ולוודא שמדובר בחברה מקצועית, מנוסה ואמינה, אשר ערוכה להציע שירותי אחסון תכולת דירה בסטנדרטים מקצועיים בלתי מתפשרים.
מהסיבות הללו ומסיבות רבות נוספות בהן ידובר בהמשך, חברת "שים פה" מהווה את הכתובת הנכונה למטרה.
חברת "שים פה" מציעה שירותי אחסון בשרון, במחסנים צבועים ונקיים המתוחזקים בקפידה ומאובטחים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
מתחם המחסנים של חברת "שים פה" כולל מחסנים בגדלים שונים, המותאמים לאחסון ריהוט וציוד מכל סוג, תוך הקפדה על התאמה אישית למלוא הצרכים והדרישות של הלקוחות.

אחסון תכולת דירה בשרון

אחסון איכותי לכל מטרה

יש לא מעט סיבות בגינן יעלה הצורך בשירותי אחסון תכולת דירה, כאשר בין הסיבות הנפוצות ביותר עבור המטרה:

  • אחסון כחלק מהליך מעבר דירה – לעיתים, מועד עזיבת הדירה הישנה יהיה לפני מועד קבלת הדירה החדשה, מה שיצריך את אחסון התכולה בפרק הזמן שבין מסירת מפתח אחד לקבל מפתח אחר.
  • אחסון בעקבות טיול ארוך, רילוקיישן או לימודים בחו"ל – אנשים רבים טסים לתקופות הנעות בין מספר חודשים לשנה ויותר ולאורך התקופה הזאת הם זקוקים למקום אשר יאחסן עבורם את הרהיטים והציוד אותו הם לא מתכוונים לקחת איתם.
  • אחסון עד למציאת דירה – יש לא מעט אנשים אשר עוזבים דירה אחת ועוברים למספר חודשים להורים או לחברים עד למציאת דירה חדשה, כאשר, ההורים אולי יקבלו אותם בשמחה (לתקופה קצרה), אבל לא את הציוד שלהם ולכן, יעלה הצורך בשירותי אחסון לאותה התקופה. 

לא משנה מהי הסיבה בגינה עולה הצורך בשירות של אחסון דירה או מה הסוגים והכמויות של הציוד בגינו אתם נזקקים לשירותי אחסון, המטרה תהיה כמובן, ליהנות משירותים מקצועיים, אמינים ומותאמי דרישות וצרכים ובמקום הזה בדיוק, נכנסת חברת "שים פה" לתמונה ומציעה לכם שירותי אחסון בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים.

קבלת ההחלטות הנכונות

בכדי שתוכלו לשמור על השקט הנפשי ולהיות רגועים בידיעה שתכולת הדירה שלכם נמצאת בידיים טובות ואמינות חשוב כאמור, לא לעשות פשרות ולבחור בצורה מושכלת חברה אשר מציעה שירותי אחסון תכולת דירה.
עם ניסיון של כ-20 שנה בתחום האחסון, במסגרתו הושכרו על ידי "שים פה" מחסנים למאות רבות של לקוחות פרטיים, קבלת שירותי האחסון של החברה, תאפשר לכם שקט ושלווה בידיעה שהתכולה שלכם מוגנת ושמורה, לאורך כל תקופת הזמן המבוקשת לצורך המטרה.
מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם חברת "שים פה" והצוות המקצועי של החברה, ישמח להקשיב למלוא הדרישות והצרכים שלכם ולהתאים לכם מתוך היצע המחסנים הרחב שבמתחם את המחסן המתאים ביותר עבור המטרה.

תיאום שיחה
close slider

    מלאו את הטופס

    ונשוב אליכם בהקדם !